четвер, 14 листопада 2013 р.

Грінлайн Фронт взяв інтерв'ю у нашого соратника, що знаходиться у катівнях окупаційного режиму з 2008 року (справа НСВП Кенігсберг).





ГЛФ : Cалют ! Розкажи як твої справи , як стан духу ? 
О: Cалют ! Справи відмінно , незважаючи на мій висновок) Дух теж в порядку , та й гріх скаржитися на свою долю , коли безліч соратників знаходяться в більш важких умовах. Єдине ... засмучують новини з волі - з кожним днем все гірше і гірше , все більша деградація народу , все сильніше влада , всі нахабніше окупанти ... 
ГЛФ : Коли розраховуєш вийти на свободу? 
О: На свободу досить скоро - залишилося трохи більше року , може навіть раніше. 
ГЛФ : Ти веган . Як давно ти відкрив для себе веганізм і що вплинуло на твій вибір ? 
О: Так , вірно я веган . Вже шостий рік як перестав вживати м'ясо і рибу , і четвертий як відмовився від молочного і яєць . Велику роль у формуванні мого світогляду зіграли роботи Доброслава , саме після прочитання його книг мене вперше відвідали думки про вегетаріанство і життя в гармонії з Природою. Остаточний вибір на користь веганства допоміг зробити фільм " Земляни " , який хоч і просочений антирасизм , але відмінно показує всю гидоту людського егоїзму. 
ГЛФ : Напевно веганів у в'язниці дуже непросто. Як ти вирішив для себе проблему харчування ? 
О: У в'язниці з веганським харчуванням все досить погано. Тут і з звичайним - то не особливо добре ... Практично всі " страви" в тій чи іншій мірі містять тваринні продукти . І якщо на СІЗО з передачами все йде добре і є можливість взагалі не харчуватися баландою , то в зоні набагато важче. Був один момент , коли кілька тижнів мій денний раціон складали тільки шматок хліба і склянка чаю або компоту ... Потім з'явилася можливість харчуватися ще й кашами , приготовленими без молока . Надалі мені пощастило і я влаштувався в зоні так що зміг діставати крупи і овочі прямо з місцевої їдальні , готуючи сам всю їжу . У зоні завжди є картопля , рис , гречка , морква , капуста , буряк - потрібно мати вихід на працівників їдальні просто) Ну , а горіхи , бобові , овочі і фрукти передають родичі в рідкісних передачах ... Так що можна прожити веганів навіть у в'язниці , якщо серйозно підійти до цього питання. 
ГЛФ : Чи є у тебе можливість займатися фізичним розвитком ? Як з твоєї точки зору правильно харчуватися , займаючись спортом? 
О: Можливість займатися фізичним розвитком є завжди , навіть якщо ти сидиш в одиночній камері. Віджимання, присідання , бруси - цей мінімум можна осилити хоч на СІЗО , хоч на зоні. Зі спортзалом трохи складніше - зазвичай відвідувати його можуть не всі і не завжди. Але в конкретно моєї зоні така можливість є і я нею користуюся. Яких-небудь особливих спортивних дієт для веганів я не знаю, та й займаюся я не професійно. Але як я можу судити за своїм фізичному стану та зростанню результатів , то ніяких перешкод для спорту веганство не створює. Необхідний білок можна отримати і з рослинної їжі , втім як і " незамінні " амінокислоти. І , між іншим , досвід деяких професійних спортсменів це підтверджує. 
ГЛФ : Чи є у тебе тварини вдома або може бути в тюрмі? 
О: Тварини , звичайно у мене є ) Будинки чекають кіт і собака ... Але і в зоні я приручив кішку і кота , які тепер живуть разом зі мною. Нестачі в котячих в зоні немає . Я не знаю звідки вони взялися тут спочатку , але зараз майже в кожному бараку , цеху та інших місцях проживання зеків є кішки . Наприклад , мій кіт довгий час зазнавав насильства - його мучили і били деякі ув'язнені і він дуже боявся людей . Але мені все таки вдалося його приручити і довести що люди здатні не тільки на ненависть до тварин. 
ГЛФ : Як ти думаєш чому більшість НС досить зневажливо ставляться до теми екології та зоозахисту ? 

О: Дуже засмучує ставлення більшості НС до тварин і взагалі Природі. Начебто все на словах розуміють що це все потрібно захищати , пишуть пафосні статті про гармонію націонал - соціаліста і навколишнього світу ... але відкладають це все на далеке майбутнє. Всі впевнені що на даному етапі боротьби це все зайве. Я вважаю що це не так. Ми повинні міняти це суспільство не тільки в соціальному і економічному плані , але і духовному. Коли , якщо не зараз , слід прищеплювати людям любов до Природи , тваринам , Рідній Землі ? Якщо відмітати все це , то ми ризикуємо привести до влади таких же антропоцентричность бездуховних людей , які і зараз там . Багато хто помилково думають що НС це тільки ненависть , а адже в першу чергу це любов до свого народу , раси , землі , прагнення до розвитку та процвітання , пристрій життя за законами Природи , а не всупереч їй . 

ГЛФ : Які відносини між людиною і Природою ти б хотів бачити після нашої Перемоги ? 
О: У Третьому Рейху чимало уваги приділяли Природі. Думаю всі знають про скасування вівісекції, про заповідники, порятунок видів знаходяться на межі знищення ... Але мені здається що цього недостатньо, мабуть мій ідеал це екофашізм з його жорстким контролем людської діяльності не на шкоду Природі. Я не можу спокійно дивитися на заводи і фабрики , вирубку лісів , винищення і розведення тварин ... я хочу бачити життя в гармонії з Природою , хочу бачити міста , зарослі травою і деревами , ліси повні неляканих звірів , людей , які не прагнуть все це знищити і підпорядкувати собі ... 
ГЛФ : Дякуємо тобі за відповіді. Бажаємо міцності духу і тіла ! Якнайшвидшого звільнення ! 88 ! 
О: Дякуємо за побажання ! І ви не падайте духом , розвивайтеся ! Чи не відступайте від ідей , сподіваюся разом ми всі наблизимо Перемогу! 88 !Greenline Front 2013 .
Переклад http://uastraightedge.blogspot.com/

Немає коментарів:

Дописати коментар